Monday 1 June 2015

Vitamin Shaklee Sgt Bagus Untuk Kesihatan

Vitamin Shaklee bagus untuk kesihatan kerana ia dibuat berasaskan penyelidikan saintifik dan klinikal, ia menggunakan sumber semulajadi yang terbaik, dan ia terbukti berkesan dan selamat. Shaklee amat komited dalam menghasilkan suplemen nutrisi dan vitamin yang paling bagus untuk kesihatan tubuh badan.


Vitamin Shaklee

Berikut adalah beberapa jenis vitamin keluaran Shaklee:
Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan
Diantara vitamin Shaklee yang terbukti bagus untuk kesihatan
  • B-Complex -Vitamin B-Complex Shaklee baik untuk badan kerana ia membantu menukarkan makanan kepada tenaga untuk sel-sel badan.
  • Vita-D3® -Vitamin Vita-D3 Shaklee bagus untuk kesihatan dan kesejahteraan keseluruhan tubuh. Ia juga membantu penyerapan kalsium untuk mengekalkan tulang dan gigi yang kuat.
  • Vitamin C -Vitamin C Shaklee terdapat dalam bentuk sustained release dan chewable. Ia bagus untuk kesihatan sistem imun dan membantu mengekalkan pertahanan semulajadi antioksidan dan integriti sel badan. Vitamin C juga mampu menurunkan paras gula dalam darah bagi pesakitdiabetes atau kencing manis
  • Vitamin E -Vitamin E Shaklee bagus untuk kesihatan jantung, otak dan prostat. Ia adalah antioksidan, yang menggalakkan fungsi paru-paru, usus dan imunisasi.
Tingkatkan kesihatan anda serta keluarga dengan menggabungkan produk-produk vitamin Shaklee yang semulajadi dengan aturan pengambilan yang berkesan untuk anda. Mulakan dengan vitamin yang diperlukan untuk membuat badan anda rasa lebih baik setiap hari.
Kemudian tambah dengan suplemen yang mampu meningkatkan tahap kesihatan untuk bahagian atau sistem badan tertentu, ataupun suplemen yang mampu menyelesaikan masalah kesihatan yang sedang anda alami. Biasanya beberapa produk/vitamin Shaklee digabungkan di dalam satu set untuk tujuan ini.


Set-set Vitamin Shaklee

Berikut adalah beberapa contoh set-set produk serta vitamin Shaklee yang popular di Malaysia:
Nama SetProduk / Vitamin Shaklee
Set Kecantikan Kulit Shaklee
B Complex, Vitamin C, Vitamin E dan ESP (Energizing Soy Protein)
Set Ibu Mengandung Shaklee
Vita-Lea Multivitamin, B Complex, Vitamin C, Ostematrix dan Omega Guard
Set Penyusuan Shaklee
Vita-Lea Multivitamin, B Complex, Vitamin C, Alfalfa, ESP, Ostematrix, Omega Guard dan Performance Drink
Set Kesihatan Lelaki Shaklee

Vita-Lea Multivitamin, B Complex, Vitamin C, Vitamin E, Ostematrix, Omega Guard dan Performance Drink
Set Turunkan Berat Badan Shaklee
Herb-Lax, Lecithin dan Cinch Shake Mix
Set Diabetes/Kencing Manis Shaklee
Fiber, GLA Complex, B Complex dan Vitamin C
Set Resdung Shaklee
Alfalfa, B Complex dan Vitamin C
Set Anti-Penuaan ShakleeESP, Collagen Powder dan Vivix


Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Setiap produk vitamin Shaklee terhasil dari kajian yang berterusan serta komitmen Shaklee dalam menyediakan produk yang paling bagus untuk meningkatkan kesihatan. Vitamin Shaklee baik untuk kesihatan lelaki dan perempuan, dan sesuai untuk semua peringkat umur, tahap kesihatan dan gaya hidup.
Shaklee adalah Produk Kesihatan, vitamin dan supplement yang bagus untuk pemakanan semula jadi yang mempunyai rangkaian pengedar jualan terbesar di Malaysia.
Mempunyai pakar-pakar dalam penyelidikan nutrisi yang sentiasa memastikan produk Shaklee Sentiasa Selamat, Sentiasa Bekerja, dan Sentiasa Hijau.
Di Shaklee, mereka percaya alam semulajadi adalah jawapan kepada kehidupan yang lebih panjang, sihat dan produktif.

No comments:

Post a Comment