Friday 2 October 2015

Minyak Zaitun Olive House EXTRA VIRGIN OLIVE OIL BY OLIVE HOUSE













" EXTRA VIRGIN OLIVE OIL "  BY  OLIVE HOUSE

MINYAK ZAITUN EXTRA VIRGIN DARIPADA OLIVE HOUSE





1. Extra Virgin
"Mechanically Cold Pressed" bermaksud proses penghasilan pati minyak zaitun yang dilakukan dengan mengisar buah zaitun secara alami tanpa melibatkan bahan kimia ataupun pemanasan. Minyak yang terhasil ini dikenali Extra Virgin

2. Tidak Ditapis

Pati Minyak Zaitun yang tidak ditapis mengandungi lebih 30% "Poliphenols". Kandungan ini mampu melindungi sel manusia dari serangan radikal bebas, virus dan bakteria. Minyak zaitun yang ditapis akan hilang 4 khasiat penting seperti poliphenols, carotens, chlorophylis dan anthocyanin.

3. Tidak Bercampur

Pada tahun 1996, FDA telah membuat kajian dan mendapati 96% pati minyak zaitun yang diuji dan dilabel 100% minyak zaitun asli, hakikatnya bercampur dengan minyak sayuran yang lain.



BAGAIMANA MENGETAHUI MINYAK ZAITUN ITU ASLI ?

1. Ujian Minyak - Pati minyak Zaitun yang asli tanpa campuran, apabila dimasukkan ke dalam peti sejuk(bukan di bahagian beku) selama 24 jam, ia akan bertukar menjadi seumpama gel. Manakala minyak Zaitun yang dicampur dengan minyak sayuran lain akan kekal cair.
2. Pembungkusan - Pastikan pati minyak Zaitun di dalam botol kaca yang gelap atau di dalam kotak serta jauh dari suhu panas. Pati Minyak zaitun akan hilang khasiat apabila berada di dalam botol plastik atau terdedah kepada cahaya dan kepanasan.

KENAPA BERLAKU TINDAKBALAS ?

Berubat dengan sumber alami seumpama minyak Zaitun akan mempunyai TINDAK BALAS PEMULIHAN. Tindak balas pemulihan seumpama berasa kehilangan tenaga sementara, tidur lebih lama di waktu malam, gatal atau sakit pada bahagian tertentu anggota badan, sistem penghadaman terganggu seumpama berangin, cirit atau sembelit dan lain-lain. Tindak balas berlaku disebabkan badan cuba mengeluarkan toksid yang berada di dalam sel badan. Robert Kosh (Penerima Hadiah Nobel dalam Fisiologi dan Ubat-Ubatan): "Lebih teruk kesihatan seseorang (banyak toksik di dalam badan), lebih kuat tindakbalas pemulihan kepadanya". Tindak balas pemulihan akan berkurangan dan hilang apabila tubuh sudah semakin sihat. Perubahan dengan cara alami adalah kesembuhan secara hakiki.


NUTRISI UTAMA

1- Vitamin E

2- Poliphenols

3- Quarcetin

4- Carotens

5- Linoelic Acid (Omega 3 & 6)

6- Chlorophilis

7- Antioxidants

8- Antocyanin

MEMBANTU ORGAN DAN SISTEM TUBUH

1- Sistem pembuluh Darah (Cardiovascular System )

2- Sistem endokrin tubuh (Endocrine System)

3- Sistem peredaran tubuh (Circulatory System)

4- Sistem penghadaman (Digestive System)

5- Organ/Sistem jantung bercelaru (Heart Disorder)

6- Sistem Pernafasan (Respiratory System)

7- Organ dan sistem mata

8- Sistem imunisasi

9- Menghalang pembetukan tumor

10- Mengurangkan kesakitan kanser

11- Menghalang pembentukan kanser

12- Menyerap kalsium

13- Mengelakkan keradangan (Inflammation) 


SEBOTOL 250 ML
HANYA RM 40 
TERENDAH DI PASARAN


UNTUK TEMPAHAN ATAU MAKLUMAT LANJUT 

CALL /  SMS  /  WHATSAPP  017 4226027 



" PENGEDAR DI PERLUKAN HUBUNGI 0174226027 "

1 comment: